SOR VE CEVAPLAR

Sık Sorulan Sorular

Web sitemiz üzerinden destek talebi oluşturarak veya çağrı merkezimiz üzerinden bizlere ulaşarak kurulum kaydı oluşturabilirsiniz. İletişim numaramız 0850 303 0 121

Tüm abonelerimiz internet hizmetinden Taahhütsüz olarak faydalanmaktadır. İptal durumunda herhangi bir cayma bedeli talep edilmez. İptal işlemi için sadece son faturanızı ödemeniz gerekmektedir.

Ödemelerinizi https://oim.sarnetonline.com/üzerinden kartla veya şube / Ödeme Noktalarından ve tüm Şok marketlerinden kolayca gerçekleştirebilirsiniz.

Tüm paketlerimiz sınırsız ve kotasızdır. Bu yüzden paket aşımı ve kota sorunu yaşamazsınız.

Yeni adresiniz sistemlerimizce sorgulanır ve taşındığınız bölgede alt yapımız olması durumunda nakil işlemi gerçekleştirilir. Nakil ücretimiz 250 TL’dir.

Kablosuz internet, pop noktalarına kurulan antenler vasıtası ile havadan taşınır. Hizmet alacak olan binanın yüksek noktasına kurulan alıcı anten ile, interneti pop noktasından alır, modeme veya direk bilgisayara aktarır.

Modeminizin resetlenmesi durumunda yapılandırma ayarlarınızın yeniden yapılması gerekmektedir. Bu ayarları 0850 303 0 121 nolu Çağrı Merkezimizi arayarak temin edebilirsiniz. Yapılandırma için ekiplerimiz evinize kadar gelip sizlere destek sağlayabilir, ancak bu işlem için sizlerden 150 TL işlem ücreti talep edeceklerdir. Modeminiz ile birlikte şubelerimizi ziyaret etmeniz durumunda bu işlem ücretsiz olarak gerçekleştirilecektir.

İnternet bağlantınızda sorun varsa lütfen şu kontrolleri yapınız: Modem ışıklarınızı kontrol ediniz. Power, WAN ve Internet ışıklarının hepsinin sabit olarak yeşil renkte yanması gerekmektedir. Eğer hiç bir ışık yanmıyorsa, cihazın elektriğe bağlı olup olmadığını ve açık olduğunu kontrol ediniz. Power ışığı yanıyor fakat WAN ışığı hiç yanmıyor veya yanıp sönüyorsa, kabloların doğru şekilde takılıp takılmadığını kontrol ediniz. İnternet ışığı kırmızı yanıyorsa, cihazı bir-kez kapatıp açarak 2-3 dakika bekleyiniz. İnternet ışığınız yeşil yanıyor ancak bilgisayarınızda web sayfası açamıyorsanız, bilgisayarınızın modeme öncelikli olarak kablo ile bağlı olduğundan emin olunuz. Kablo bağlantınızı yaptıktan sonra, kablosuz ayarlarınızı yaparak, bilgisayarınızı ve diğer cihazlarınızı (tablet, laptop, cep telefonu vb) kablosuz olarak modeme bağlayıp internete çıkabilirsiniz. Eğer bağlantı probleminiz devam ediyorsa size SMS olarak iletilen kullanıcı adı ve şifrenizin, modeminizin arayüzüne doğru girildiğinden emin olunuz. Modeminizin kullanım kılavuzu bu konuda size yardımcı olacaktır. Bu adımları yaptığınız halde sorun devam ediyorsa, konu ile ilgili Sarnet Müşteri Hizmetlerinden (0 850 303 0 121) destek alabilirsiniz.

Paket değişikliği yapmak için 0 850 303 0 121  no’lu Sarnet Müşteri Hizmetlerinden destek alabilirsiniz.

Yaşanılan arızanın durumuna ve türüne göre çözüm süresi değişmektedir. Bireysel arızalarda ortalama süre 48 saat iken mücbir sebeplerden kaynaklanan arızalarda bu süre 96 saate kadar uzamaktadır.

Evet, 0850 303 0 121 No lu çağrı merkezimizi arayarak ve info@sarnettelekom.com.tr mail göndererek sabit ip hizmetimizden faydalanabilirsiniz.

Başvuru işleminin ardından 3 ile 10 iş günü içerinde kurulum tamamlanmaktadır.

Sık Sorulan Sorular